Opgelet : Door de impact van het COVID-19 virus in België en Nederland kunnen er vertragingen optreden bij de levering van Uw bestelling. Iedereen doet zijn uiterste best om Uw bestelling zo spoedig mogelijk te leveren! Er zijn al termijnen bekend van 5 tot 12 werkdagen! Dank voor uw begrip.

We streven ernaar de bestellingen zo snel mogelijk te laten bezorgen. Bestellingen op werkdagen geplaatst en betaald voor 14:00 uur worden dezelfde dag verzonden. Bezorging kan plaatsvinden op de eerstvolgende werkdag op het aangegeven bezorg-of factuuradres.

Onze bestellingen worden bezorgd door PostNL en TransMission. PostNL bezorgt pakketjes van maandag t/m zaterdag. Palletzendingen worden door TransMission bezorgd van maandag tot vrijdag.

Voor normale verzendingen ongeacht hun waarde betaal je € 5,95 verzendkosten. Het gebeurt dat er acties zijn waarin wij ‘Gratis verzending’ promoten.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Je bestelling wordt normaal de volgende werkdag bij je bezorgd maar de kans bestaat dat dit kan afwijken. Je ontvangt altijd een verzendbevestiging met een track en trace code. Met de track en trace code kun je vanaf 0:00 op de dag van bezorging het tijdvak zien waarin je bestelling wordt bezorgd.

Wat is de levertijd van een product dat niet op voorraad is?

Indien het product uitverkocht is weten we nog niet wanneer we het product weer binnen krijgen. Zodra het product op voorraad is kan het besteld en verstuurd worden. Levertijd is normaal 1 werkdag. Uiteraard kan wegens drukte al dan niet afkomstig van overmacht de levertijd licht afwijken.

Hoe wordt mijn pakket verzonden?

Je pakket wordt verzonden in de originele verpakking of met een omdoos. We versturen pakketten in België en Nederland met PostNL. Palletzendingen worden bezorgd door TransMission.

Wat gebeurt er als mijn bestelling niet bezorgd kan worden?

Ben je niet thuis op het eerste bezorgmoment? Dan probeert de bezorger je pakketje bij de buren af te geven. Je ontvangt dan een briefje in de bus waar het pakket is afgeleverd. Niemand thuis, dan ontvang je een berichtje in de brievenbus met verdere informatie om je pakket te ontvangen.

Wat moet ik doen als mijn pakket nooit heb ontvangen?

Dat is erg vervelend! Controleer eerst met de track en trace code de huidige leverstatus. Misschien is er iets misgegaan en wordt je pakket alsnog bezorgd. Geeft de track en trace code geen duidelijkheid? Neem dan direct contact met ons op via het emailadres info@zwembadfun.be

Scroll To Top

My Shopping cart

Close

No products in the cart.

Shopping Now

Login & Signup